Věda a výzkum       Akademon       Vesmír       Osel       AVO       Chemagazín TOPlist       Kontakt 
Laboratorní průvodce - na titulní stranu
Databáze:   Laboratorní přístroje        Firmy        Zastoupení        E-obchody        Novinky 
Hledání:  
 
Ostatní:       Nástroje        Encyklopedie        Tabulky 
Kalendář :   25.9.2019 - 26.9.2019 Laborexpo
  26.9.2019 Veřejná politika v oblasti výzkumu, vývoje a inovací 2019
  11.11.2019 - 12.11.2019 KONFERENCE PIGMENTY A POJIVA
  31.3.2020 - 3.4.2020 Analytica 2020
 
Reklama
Odkaz na tento článek je zde publikován s laskavostí serveru Veda a výzkum.cz. Klikněte na titulek:

Marketingová polepšovna: Umí vědci vzbudit zájem o jejich práci?

Neumí. Všechna čest výjimkám. Češi jsou skvělí technici, výzkumníci a badatelé, ale za světem zaostávají v komunikaci, ve schopnosti svoji práci „prodat“ veřejnosti. Není divu. Nejsou k tomu tlačeni ani ve škole, ani v zaměstnání. Tato neschopnost je také jedním z důvodů slabé spolupráce výzkumníků s aplikační sférou.

Datum: 18.5.2018

věda a výzkum, marketing

Reklama
Reklama

Reklama