Věda a výzkum       Akademon       Vesmír       Osel       AVO       Chemagazín TOPlist       Kontakt 
Laboratorní průvodce - na titulní stranu
Databáze:   Laboratorní přístroje        Firmy        Zastoupení        E-obchody        Novinky 
Hledání:  
 
Ostatní:       Nástroje        Encyklopedie        Tabulky 
Kalendář :   15.10.2018 - 18.10.2018 Analýza anorganických látek 2018
  23.10.2018 - 26.10.2018 Gaudeamus Brno 2018
  25.10.2018 Webinar: Advances in Cell Culture Technology
  5.11.2018 - 7.11.2018 Příprava a užití referenčních matariálů a mezilaboratorního porovnání zkoušek VII
  15.11.2018 Inovační den: Automatizované řízení a e-mobilita
Reklama
Odkaz na tento článek je zde publikován s laskavostí serveru Veda a výzkum.cz. Klikněte na titulek:

Marketingová polepšovna: Umí vědci vzbudit zájem o jejich práci?

Neumí. Všechna čest výjimkám. Češi jsou skvělí technici, výzkumníci a badatelé, ale za světem zaostávají v komunikaci, ve schopnosti svoji práci „prodat“ veřejnosti. Není divu. Nejsou k tomu tlačeni ani ve škole, ani v zaměstnání. Tato neschopnost je také jedním z důvodů slabé spolupráce výzkumníků s aplikační sférou.

Datum: 18.5.2018

věda a výzkum, marketing

Reklama
Reklama

Reklama